بروزرسانی سایت فروشگاهی یکی از عوامل موفقیت پس از طراحی سایت فروشگاهی

زمانی که فکر طراحی سایت به ذهن کسی خطور می کند طبیعتاً هدف مهمی که با سئو و بروزرسانی فراهم می شود در پس اندیشه او نهفته است و سایت مورد نظرش را برای هدفی خاص در نظر گرفته است, سایت فروشگاهی, شرکتی, آموزشی, تخصصی و بسیاری از دسته بندی های دیگر سایت ها.

اهمیت سئوی خوب پس طراحی سایت فروشگاهی

بار جذب مشتری از موتور های جستجو تماماً روی دوش مهندسی سئو قرار دارد. سئوی خوب به صورت یک بازاریاب رایگان و قدرتمند در خدمت اهداف سایت فروشگاهی شما خواهد بود. برخی از اصول سئو باید در زمان طراحی سایت فروشگاهی رعایت شوند و برخی دیگر هم در زمان نگهداری. برخی توسط برنامه نویس ها و برخی دیگر توسط مدیران سایت فروشگاهی. در هر صورت سئو یک اصل قدرتمند و تاثیر گذار در یک سایت حرفه ای و خوب است و در واقع عدم رعایت برخی از قوانین و قواعد سئو می تواند خسارات جبران ناپذیری را به سایت فروشگاهی شما وارد نماید.

اهمیت بروزرسانی پس از طراحی سایت فروشگاهی

اگر طرز فکر شما به این صورت است که داشتن یک سایت به تنهایی کافی است و تنها با سفارش طراحی و ساخت یک سایت کسب و کار شما موفق تر خواهد شد باید گفت که سخت در اشتباه هستید. در حقیقت یک اصل مشترک بین انسان ها و موتور های جستجو گر در رابطه با سایت ها وجود دارد و آن نیاز به بروزرسانی است. سایتی که بروزرسانی نشود به مانند یک ساختمان متروکه است, آیا کسی مایل است به یک ساختمان متروکه وارد شود؟ البته که نه. در همین راستا تصور کنید که وارد سایت فروشگاهی می شوید که آخرین مطلب آن مربوط به یک سال پیش است و شما قصد خرید محصولی  از این فروشگاه را دارید, آیا به این فروشگاه اعتماد می کنید؟ پس لازم است که در فواصل زمانی منظم و کوتاه سایت فروشگاهی خود را به روز رسانی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.