تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در طراحی فروشگاه اینترنتی

یکی ازجدید ترین متد ها در دنیای تجارت که به عنوان کار آمد ترین تکنیک های فروش در دنیا مطرح شده است طراحی فروشگاه اینترنتی همراه با تبلیغات است. راهکار طراحی فروشگاه اینترنتی, بستری بسیار مناسب برای ارائه و فروش محصولات و کالا های تجاری گوناگون فراهم آورده است.

وظیفه یک تیم طراحی حرفه ای, آفرینش افکار شماست. یک فروشگاه اینترنتی موفق باید تلفیقی از بهترین نرم افزار های روز دنیا برای ایجاد فروشگاه های اینترنتی با طرحی زیبا باشد. استفاده هوشمندانه از جزئیات و در عین ساده و کاربر پسند بودن محیط فروشگاه یکی دیگر از ویژگی های یک تیم طراحی خاص و زیرک است.

اما برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی ابتدا باید به بازار فروش و تمایلات و نیاز های مشتریان این عرصه بسیار خوب و دقیق فکر کرد. گام بعدی در راستای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق, بازاریابی و تبلیغات موثر و مفید است.

انواع روش های بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در طراحی فروشگاه اینترنتی

  • تبلیغات بصری

در این روش تبلیغی بنر, عکس یا محتوای تبلیغات فروشگاه شما در وبلاگ ها و یا وب سایت های پر بازدید به نمایش گذاشته می شود. در این روش تبلیغی سطح آگاهی کاربران نسبت به محصولات شما به شکل مطلوبی بالا برده می شود.

  • ایمیل مارکتینگ

در این روش تبلیغات چنان چه از نامش مشخص شده کاربران را با ایمیل های تبلیغاتی از مزایای فروشگاه اینترنتی خود آگاه می کنید.

  • بازاریابی درون گرا

این روش تبلیغات به این صورت است که با رایگان در اختیار گذاشتن اطلاعات و مقالات علمی مرتبط با محصولات خود, کاربران را به سمت فروشگاه خود جذب می کنید. بازاریابی محتوا هم گونه ای از بازاریابی درون گرا به شمار می رود.

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی

همان طور که از نام این روش بر می آید با استفاده از شبکه های اجتماعی بزرگ به عنوان رسانه تبلیغاتی, نام وب سایت شما را در خاطر کاربران هک می کند.

ادامه مبحث بررسی انواع روش های بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در مقاله بعدی گفته خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.