راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه آنلاین یا فروشگاه الکترونیکی

ساده ترین تعریف راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی ارائه خدمات و یا محصولات در مقابل واریز الکترونیک وجه کالا یا خدمات است. به فروشگاه های اینترنتی نام های دیگری نظیر فروشگاه آنلاین یا فروشگاه الکترونیکی هم اطلاق می شود. اگر بخواهید محصولات یا خدمات خود را از طریق بستر وب و اینترنت در معرض بازدیدکنندگان قرار دهید و نهایتاً فروش اینترنتی داشته باشید یکی از گزینه های مطمئن برای شما راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی است. با راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی فصلی جدید در کسب و کار و تجارت شما آغاز می شود.

با گسترش روز افزون شبکه اینترنت, فروشگاه های اینترنتی, رتبه دار درآمد بالای فروش هستند و این یعنی یک تجارت برای عرضه محصولات خود صرفاً نیاز به خرید یا اجاره یک واحد تجاری با هزینه های بالا ندارد, بلکه می تواند با طراحی و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به درآمد بالایی برسد. هیچ وقت تصور نکنید که یک فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه های تجاری واقعی بازدهی و درآمد کمتری دارد.

اهمیت اختصاصی بودن راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی

یکی از اهداف مهم هر فروشگاه اینترنتی, افزایش رتبه آن وب سایت در موتور های جستجو گر مثل گوگل است. از آن جا که قالب های آماده از نظر گوگل و دیگر موتور های جستجو گر کپی محسوب می شوند و در رقابت با سایر وب سایت ها امتیازشان منفی می شود اکیداً توصیه می شود که در طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود از قالب های آماده استفاده نکنید. قالب های سفارشی از آغاز بر حسب نوع تجارت, سلیقه و نیاز شما طراحی می شوند و افزون بر این که طرح گرافیکی آن اختصاصی است, کد نویسی قالب نیز به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای وب سایت شما طراحی می شود. به این صورت شما می توانید از نظر قالب وب سایت امتیاز مثبت موتور های جستجو گر را کسب نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.