آمار بازدید و افزایش آن با طراحی وب سایت منحصر به فرد

آمار بازدید وب سایت های موجود در دنیا روز به روز در حال افزایش است که هر کدام مطالب مختلفی را به شیوه های مختلف ارائه می دهند. حال در این بازار شلوغ و سرشار از کاربر شما باید چیز جدیدی برای ارائه داشته باشید تا بتوانید از میان انبوه وب سایت های موجود, کاربران را به سمت سایت خود جذب کرده و آمار بازدید از سایت خود را افزایش دهید. اگر قصد موفقیت در دنیای تجارت الکترونیک را دارید باید حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید و یا شیوه ای نو برای ارائه. برای این کار لازم است که از تکنولوژی های نو و حرفه ای در طراحی وب سایت خود استفاده نمایید.

راه های افزایش آمار بازدید در طراحی وب سایت

لازم است بدانید که خاص بودن خوب است اما نه به هر قیمتی. اگر برای افزایش آمار بازدید از سایت خود به ارائه مطالب و ویژگی های خاص اهمیت زیادی بدهید ولی به هم خوانی کامل طراحی وب سایت با محتوا دقت نداشته باشید موفق نخواهید بود. ارائه یک مطلب پر بازدید بدون داشتن هم خوانی با موضوع وب سایت ممکن است بازدید زیادی را به همراه بیاورد اما این افزایش آمار بازدید پایدار نیست و کاربرانی که برای خبر نا مربوط روی وب سایت شما کلیک کرده بودند هرگز به وب سایت شما باز نخواهند گشت. پس برای افزایش آمار بازدید نباید از چهارچوب کاری خود خارج شوید.

ارائه مطالب کپی در سایت شما مساوی است با کاهش آمار بازدید از سایت. علاوه بر این که کاربران متوجه این کار شما می شوند, خزنده های موتور های جستجو نیز انتقام سختی از شما خواهند گرفت, چون به شدت نسبت به ارائه مطالب کپی شده حساس هستند.

از طرف دیگر ممکن است که کپی شدن مطالب سایتتان برای شما آزار دهنده باشد اما باید بدانید که کلید پیروزی در ارائه مطالب تاریخ انتشار مطلب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.