محصولات و فروش هر چه بهتر آن ها با طراحی فروشگاه اینترنتی

امروزه یکی از روش های نوین فروش محصولات استفاده از بازار اینترنت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. هر روز به تعداد کسانی که از اینترنت به منظور مقایسه و یافتن فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات و کالا ها استفاده می کنند افزوده می شود. طراحی فروشگاه اینترنتی و حضور در کنار رقبا یکی از ملزومات عمده امروزی جهت ورود به عرصه تجارت الکترونیک و رقابت با رقباست.

دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی برای محصولات

مهم ترین دلایلی که شرکت ها و تولید کنندگان را ترغیب به طراحی  فروشگاه اینترنتی می نماید عبارتند از:

  • کاهش هزینه های فروش
  • توسعه فروش محصولات و ارائه خدمات فراتر از منطقه و کشور به واسطه طراحی فروشگاه اینترنتی
  • حذف واسطه ها و برقراری ارتباط مستقیم با مشتری

در گذشته شرکت ها به منظور گسترش محدوده فعالیت و فروش محصولات خود ناگزیر به برپایی نمایندگی و تحمیل هزینه های اضافی بودند و این در حالی است که طراحی فروشگاه اینترنتی چند زبانه و طراحی وب سایت, شرکت را قادر می سازد که در هر جایی و هرکشوری که امکان دسترسی به اینترنت وجود دارد بتواند مبادرت به تبلیغ و فروش محصولات خود از طریق فروشگاه آنلاین خود بپردازد. به این نکته توجه کنید که در تجارت سنتی تعداد کسانی که محصولات شما و یا تبلیغ آن ها را می دیدند بسیار محدود بودند, در مقابل تجارت سنتی, تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی قرار دارند که از پتانسیل بالای کاربران اینترنت و امکان دیده شدن در ابعادی غیر قابل مقایسه با نوع سنتی استفاده می کنند. بیشتر دیده شدن مساوی است با سود بیشتر, پس فروشگاه اینترنتی را باید به گونه ای طراحی کرد که بیشتر دیده شود. بهترین گزینه برای بیشتر دیده شدن فروشگاه اینترنتی بهره گیری از سئو و قرار گرفتن لینک فروشگاه اینترنتی در میان سه نتیجه آغازین جستجو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.