نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی جهت فروش پوشاک

طراحی سایت فروشگاهی جهت فروش انواع پوشاک امروزه به یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای انواع فروشندگان و تولید کنندگان لباس تبدیل شده است. طراحی سایت جهت فروش لباس باعت شده است که بسیاری از تولید کنندگان پوشاک بتوانند بی واسطه تولیدات خود را به فروش برسانند و از این طریق هم درآمد بیشتری را کسب کنند و هم اینکه پوشاک را بتوانند با قیمت مناسبتری در بازار عرضه کنند. برای اینکه بتوانید در این زمینه طراحی سایت موفقی داشته باشید یکسری نکات ضروری را باید در طراحی سایت خود در نظر بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی و نکات ضروری در فروش پوشاک

در طراحی سایت فروشگاهی جهت فروش پوشاک انتخاب دسته بندی مناسب اهمیت ویژه ای در جلوگیری از سردرگمی مشتری دارد. زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود در اولین قدم بر روی صفحه محصولات شما کلیک می کند در اینجاست که دسته بندی مناسب کالا به کمک کاربر شما می آید و سبب می شود که سریعتر بتواند به هدف خود برسد.

دسته بندی را همیشه بر اساس نوع پوشاک قرار دهید نه بر اساس برند پوشاک. به عنوان مثال دسته بندی شما باید بر اساس پوشاک مردانه, پوشاک زنانه و پوشاک بچه گانه باشد. و بعد می توانید برای راحتی کار هر یک از این زیرگروه ها را جزیی تر کنید تا کاربر سریعتر به صفحه مورد نظر خود برسد.

یکی دیگر از نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی جهت فروش لباس باید در نظر بگیرید انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت است. در طراحی این نوع سایت باید رنگ انتخابی حس پویایی را به بینده القا کند البته استفاده از رنگ زمینه سفید نیز در طراحی سایت فروشگاهی کمک زیادی به بهتر دیده شدن اجناس سایت شما می کند. در طراحی سایت فروشگاهی دقت کنید که بخش سبد خرید را نیز به صورت ساده و قابل درک برای کاربران خود طراحی کنید چرا که اغلب کاربران از پیچیدگی بیزارند و وجود پیچیدگی در طراحی سایت فروشگاهی باعث انصراف آنها از خرید می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.