طراحی سایت فروشگاهی و ایجاد دسترسی آسان

در طراحی سایت فروشگاهی همواره کاربر در اولویت می باشد. برای اینکه بتوانید با استفاده از طراحی سایت فروشگاهی یک کسب و کار پر رونق و موفق داشته باشید همواره باید راحتی کاربران سایت خود را در اولویت قرار دهید. طراحی سایت شما باید به صورتی باشد که وقتی کاربر به سایت شما مراجعه می کند با رضایت کامل از سایت خارج شود و برای دفعات بعد هم جهت خرید به سایت شما مراجعه کند. یکی از نکاتی که سبب می شود کاربران بتوانند خاطره خوشی از بازدید در سایت شما داشته باشند ایجاد دسترسی آسان در قسمت های مختلف در طراحی سایت شما می باشد.

 

در طراحی سایت فروشگاهی چگونه دسترسی آسان را ایجاد کنم؟

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین راه های ایجاد کاربری راحت طراحی سایت ساده است. در طراحی یک سایت فروشگاهی هیچگاه نباید ذهن کاربر را با طراحی های پیچیده درگیر کرد. هدف اصلی از طراحی سایت فروشگاهی خرید کالا می باشد بنابراین طراحی سایت نیز باسد به گونه ای صورت گیرد که کاربر را مستقیما به سمت هدف اصلی هدایت کند.

نکته دیگری که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کرد اطمینان از کارکردن بخش های مختلف سایت و دسترسی به سایت مطابق با امکانات روز دنیا است. در این خصوص مهمترین ویژگی سایت که قابلیت ریسپانسیو بودن آن است مثال مناسبی برای نشان دادن اهمیت این نکته می باشد. زمانی که سایت فروشگاهی شما ریسپانسیو نباشد و قابلیت نمایش در تبلت و گوشی را نداشته باشد به طور یقین شما مشتریان زیادی را به دلیل عدم دسترسی آسان به سایت از دست خواهید داد.

نکته بعدی در طراحی یک سایت فروشگاهی و ایجاد دسترسی آسان به سایت سرعت بارگذاری سایت می باشد. این ویژگی نه تنها در طراحی سایت فروشگاهی بلکه در طراحی همه نوع سایت یک ویژگی مهم است که می تواند در نگه داشتن کاربران در سایت شما نقش موثری داشته باشد. برای اینکه سرعت سایت شما بالا برود از بارگذاری انیمیشن ها و ویدیوهای بی کاربرد در سایت خود خودداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.