طراحی سایت شرکتی و معرفی انواع صفحات فرود در آن

در طراحی سایت شرکتی ایجاد صفحات فرود می تواند نقش موثری در تبلیغات شرکت داشته باشد. البته در بخش قبل در خصوص معرفی صفحات فرود و نکاتی که در ایجاد آن باید رعایت کرد صحبت کردیم . در این بخش می خواهیم شما را با انواع مختلف صفحات فرود در طراحی سایت شرکتی آشنا کنیم. همانطور که قبلا در خصوص صفحات فرود صحبت کردیم این صفحات می تواند نقش مهمی در بازاریابی اینترنتی مجموعه شما داشته باشند. در طراحی سایت شرکتی نیز استفاده از صفحات فرود در معرفی شرکت و جذب مشتری بی تاثیر نخواهد بود. به طور مثال اگر شما یک موسسه حقوقی دارید و یا یک شرکت فنی مهندسی استفاده از صفحه فرود می تواند در بازاریابی مجموعه شما بسیار موثر واقع شود.

انواع مختلف صفحات فرود در طراحی سایت شرکتی

شما برای ایجاد صفحات فرود در طراحی سایت خود به دو صورت می توانید اقدام کنید. نوعع اول ایجاد صفحه فرود یا همان لندینگ پیج ایجاد صفحه با تبلیغات مجموعه شما است در این صفحه به جز تبلیغات طراحی سایت شرکتی شما با استفاده از یک متن فوق العاده جذاب چیز دیگری به چشم نمیخورد در این نوع طراحی می توانید صفحات جایزه نیز برای افرادی که به لندینگ پیج شما مراجعه می کنند هم در نظر بگیرید و از آنها بخواهید با پر کردن فرم مربوط به قرعه کشی اولین قدم در دریافت جایزه را بردارند در این حالت شما نیز به اطلاعات آنها دست پیداکرده اید.

نوع دیگر از ایجاد صفحات فرود در طراحی سایت شرکتی که اصطلاحا به آن Opt-in Landing Page نیز گفته می شود ایجاد صفحات فرود با بخش هایی به جز متن تبلیغاتی است. در طراحی سایت شرکتی جهت ایجاد این نوع صفحات بخش هایی مثل فوتر, هدر و سایدبار نیز علاوه بر متن اصلی در صفحه فرود ایجاد می شود که به صورت ثابت در تمامی صفحات قابل مشاهده می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.