طراحی سایت شرکتی و نکاتی که باید در نظر گرفت

زمانی که شما قصد طراحی سایت شرکتی دارید ممکن است صفر تا صد فرایند طراحی سایت را به مجموعه هایی که کار طراحی سایت انجام می دهند بسپارید. پس بهتر است با یک سری نکات کلیدی که همواره باید طراح در سایت شما رعایت کند آشنا شوید تا هنگام تحویل سایت بتوانید خودتان سایت را از نظر اصول طراحی حرفه ای بررسی کنید.

اهمیت سرعت بارگذاری در طراحی سایت شرکتی

اولین نکته ای که بعد از تحویل سایت خود از طراح باید به آن توجه کنید سرعت بارگذاری سایت شماست. امروزه به دلیل گستردگی های موجود در استفاده شرکت ها از طراحی سایت هیچ کاربری وقت خود را برای لود شدن صفحه سایت یک شرکت تلف نمی کند و به محض تاخیر در بارگذاری از سایت خارج شده و سایت دیگری را برای استفاده از مطالب انتخاب می کند.

توجه به استانداردها در طراحی سایت شرکتی

بعد از طراحی سایت شرکتی زمانی که سایت را تحویل گرفتید به استانداردهای طراحی توجه کنید. مثلا دقت کنید که از تکنیک های غیر متعارف مثل بکار بردن چندین فریم در صفحه سایت و یا تصاویر متحرک خیلی زیاد در گوشه گوشه سایت استفاده نشده باشد. استفاده از تصاویر و لوگوهای متحرک در طراحی سایت شرکتی بازدید کننده را از توجه به اهداف اصلی سایت باز داشته و به مسیر انحراف می کشاند بنابراین اگر قصد دارید کاربر به محتوای سایت شما توجه کند از قرار دادن تصاویر و تبلیغات متحرک در سایت خود خود داری کنید.

در نظر گرفتن ترکیب رنگ در طراحی سایت شرکتی

همانطور که قبلا هم اشاره کرده ایم رنگ ها تاثیر ویژه ای بر روی کاربران سایت می گذارند بنابراین هنگام تحویل سایت حتما به نوع رنگبندی و نحوه استفاده از رنگ ها در طراحی سایت شرکتی توجه کنید. تر کیب رنگ ها باید به گونه ای باشد که در کنار هم در سایت شما ایجاد جذابیت کند. استفاده از رنگ ها به صورت غیر اصولی در طراحی سایت باعث خستگی کاربر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.