طراحی سایت فروشگاهی و فرمت تصاویر سایت

انتخاب تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی

در بخش های قبل در خصوص اهمیت تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی صحبت کرده بودیم. در مجموع آنچه که در انتخاب تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر گرفت کیفیت و حجم تصاویر است که در اولویت قرار دارد. فرمت عکس های انتخابی بر روی کیفیت تصاویر در طراحی سایت تاثیر ویژه ای می گذارد. در طراحی سایت اگر کیفیت تصاویر برایتان اهمیت ویژه ای دارد بهتر است از میان انواع مختلف فرمت های تصاویر فرمت JPEG را برای تصاویر سایت خود انتخاب کنید.

معرفی فرمت JPEG جهت کاربرد در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین فرمت ها برای حفظ کیفیت تصاویر فرمت JPEG می باشد. زمانی که شما از فرمت JPEG برای تصاویر سایت خود استفاده می کنید تصاویر موجود در سایت شما فشرده می شود و همزمان با فشردگی فایل تصاویر این فرمت رنگ های ۲۴ بیتی تصاویر را پشتیبانی می کند تا به این طریق تصاویر با کیفیت بیشتری در طراحی سایت فروشگاهی نمایش داده شوند.

ویژگی های فرمت JPEG در طراحی سایت فروشگاهی

یکی از مهمترین ویژگی های فرمت JPEG جهت استفاده از آن در طراحی یک سایت فروشگاهی جهانی بودن این فرمت است. فرمت JPEG در تمامی مرورگرها قابل اجرا می باشد. از دیگر ویژگی های این فرمت قدرت قشردگی بسیار بالایی دارد و این ویژگی باعث بیشتر شدن سرعت بارگذاری تصاویر در طراحی سایت می شود. ایجاد کیفیت مطلوب در تصاویر سایت و پشتیبانی این فرمت از رنگ ۲۴ بیتی از دیگر ویژگی ها و مزایای استفاده از فرمت JPEG در تصاویر سایت فروشگاهی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی های فرمت JPEG در تصاویر سایت فروشگاهی پشتیبانی آن از فرمت Progressive است. فرمت Progressive در تصاویر سایت این امکان را به کاربر می دهد که قسمت های مختلف تصویر به صورت جداگانه از هم بارگذاری شوند  این ویژگی در تصاویر سبب می شود که کاربر قبل از بارگذاری کامل تصویر قادر به مشاهده آن باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.