معرفی پلاگین های کاربردی در بخش نظرات جهت طراحی سایت حرفه ای


یکی از بخش های کاربردی و مهم در طراحی سایت حرفه ای در نظر گرفتن بخش نظرات سایت است. در این بخش کاربران می توانند نظرات خود در خصوص مطالب مختلف سایت را مطرح کنند. در طراحی سایت حرفه ای اگر نظرات توسط کاربران اعمال شود می تواند کمک زیادی به روند بهبود مطالب سایت کند. اما مشکل اساسی که امروزه مطرح است وجود اسپمرها و ربات ها می باشد که به صورت خودکار در بخش نظر سنجی ورود پیدا کرده و با ارسال مطالب اسپم در سایت باعث ایجاد نمای زشت و غیر حرفه ای به سایت شما می شوند. برای رفع این مشکل وردپرس پلاگین های مخصوص بخش نظرسنجی را طراحی کرده است که با نصب آن در طراحی سایت حرفه ای بخش نظرسنجی سایت کاملا مدیریت شده و از ورود نظرات اسپم و پیام های تکراری جلوگیری می شود.

پلاگین های وردپرسی جهت استفاده در بخش نظرسنجی در طراحی سایت حرفه ای

پلاگین GASP یکی از پلاگین های کاربردی در طراحی سایت حرفه ای برای بخش نظر سنجی می باشد. این پلاگین با ایجاد یک باکس در بخش نظرسنجی از کاربر می خواهد که اول روی باکس کلیک کند و بعد شروع به نوشتن نظر خود کند. اسپمرهها و ربات ها قادر به دیدن این باکس نیستند. پلاگین Twitterlink Comments نیز یکی دیگر از پلاگین های کاربردی در طراحی سایت است این پلاگین نیز همانطور که از اسمش پیداست در آن نظرسنجی از طریق توییت کردن صورت می گیرد. CommentLuv از دیگر پلاگین های کاربردی در طراحی سایت حرفه ای است این پلاگین به کاربر اجازه می دهد لینک آخرین پست وبلاگ خود را در بخش نظرات قرار دهد. در پلاگین Subscribe to Comments نیز یک باکس ساده در کنار نظرات قرارداده شده که کاربر با تیک زدن آن اجازه می دهد برای آگاهی از نظرات دیگران به او ایمیل زده شود. پلاگین Akismet نیز یکی دیگر از پلاگین های پرطرفدار جهت استفاده در طراحی سایت حرفه ای می باشد این پلاگین با چک کردن نظرات با داده های یک پایگاه داده نظرات اسپم را شناسایی و حذف می کند.


http://hiwebex.com/fa/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%be%d9%84%d8%a7%da%af%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d9%86%d8%b8%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%ac/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.