در طراحی سایت نفتی چگونه وضعیت سئو سایت خود را بهبود ببخشیم

در طراحی سایت نفتی وضعیت سئو و بهینه سازی آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت می باشد. رعایت نکات زیادی باعت افزایش سئو در طراحی سایت نفتی می شود. اما یکی از بهترین و رایجترین راه کارهای ارائه شده در این زمینه استفاده از پلاگین های مخصوص بهبود سئو در طراحی سایت نفتی می باشد. البته پلاگین هایی که در این بخش به شما معرفی می کنیم برای سایت هایی قابل اجرا است که طراحی سایت آنها بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس صورت گرفته باشد.

پلاگین های بهینه کننده سئو در طراحی سایت نفتی

اگر سایت نفتی شما بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده است می توانید جهت بهینه سردن سئو سایت خود از پلاگین Yoast استفاده کنید این پلاگین با قابلیت های ویژه ای که دارد به راحتی قادر به بهبود سئو سایت شما خواهد بود. Google XML Sitemaps یکی از پلاگین های موثر در بهبود سئو سایت شما می باشد در طراحی سایت نفتی بعد از نصب این پلاگین یک نقشه خودکار در سایت شما نصب می شود و سبب می شود که موتورهای جستجوگر سایت شما را راحت تر ایندکس کنند. یکی دیگر از پلاگین های پرکاربرد در این زمینه All in One SEO Pack است. در طراحی سایت نفتی و نصب All in One SEO Pack این پلاگین با ارائه راه حل های ساده جهت بهینه سازی سایت شما یکی از پلاگین های موثر در بهبود وضعیت سئو سایت نفتی خواهد بود. با نصب پلاگین Broken Link Checker در طراحی سایت نفتی خود می توانید لینک های شکسته را شناسایی و سایت خود را از این نظر به راحتی بررسی کنید. لینک های شکسته یکی از عوامل مهم در کاهش سئو سایت می باشد. W3 Total Cache نیز یکی دیگر از پلاگین های موثر در افزایش بارگذاری سرعت سایت می باشد که نصب آن بالطبع موجب افزایش سئو سایت هم خواهد شد.


http://hiwebex.com/fa/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%8a-%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%aa-%d9%86%d9%81%d8%aa%d9%8a-%d9%88%d8%b6%d8%b9%d9%8a%d8%aa-%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%aa/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.